Cílený event management - od kreativního konceptu po realizaci
Přesnou definicí event marketingu je sdělení spojené s prožitkem. Tento komunikační nástroj cílí především na smysly a emoce zákazníka. Díky osobnímu reálnému zážitku působí úspěšný event na vnímání image nabízené služby či produktu mnohem účinněji než klasický marketing.
Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně, vytváříme nové kreativní koncepty a zážitky, zaměřujeme se na tematickou linku a definujeme potřebu zákazníka.
návrh lokace, kreativní koncept scénáře, programu, doprovodných služeb a aktivit, rozpočet
podrobný itinerář příprav, koordinace zajištění subdodávek, spolupráce s klientem, celkové řízení projektu
realizace eventu na místě a celková koordinace
promo, roadshow, product launch, exhibice, výstavní expozice, konference, semináře, kongresy
incentivní programy, slavnostní a VIP akce, kulturní a společenská setkání, společenské párty
outdoodrové programy, sportovní a relaxační programy, výjezdní zasedání, jachting by YFA